Heb je een vraag over deze website? Of een prangende kwestie over je abonnement? Misschien vind je het antwoord op je vraag in de lijst hieronder.
Abonneren
-
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Stuur een e-mail naar onze klantenservice met daarin de volgende gegevens:
- Naam
- E-mailadres
- Telefoonnummer
- Oud adres
- Nieuw adres
- Per wanneer je Quest Junior op het nieuwe adres wilt ontvangen
-
Ik heb een abonnement. Maar dat wil ik beëindigen. Waar moet ik zijn?
Één telefoontje met onze klantenservice is voldoende om je abonnement(en) stop te zetten.
Klantenservice Nederland: 088-0245445
Klantenservice België: 078-480183
Openingstijden maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.Let op: je mag nooit jouw betaalde abonnementsgeld storneren. Dit is geen geldige opzegging. Om op te zeggen dien je altijd contact op te nemen met onze klantenservice.
-
Ik heb mijn magazine deze maand niet ontvangen. Of ik heb hem wel gekregen, maar beschadigd. Waar kan ik dit melden?
Je kunt je klacht doorgeven aan de klantenservice en het tijdschrift wordt binnen drie tot vijf werkdagen nageleverd of opnieuw verstuurd.
-
Ik wil graag een abonnement afsluiten, waar kan ik dat doen?
Als je zelf een abonnement wilt of iemand anders blij wilt maken, ga dan naar onze abonnementenpagina. Daar vind je altijd de actuele aanbiedingen
-
Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op Quest Junior?
Wil je een abonnement bestellen vanuit het buitenland (geen Nederland of België)? Neem dan contact op met de klantenservice.
-
Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.
-
Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
Je vindt het abonnementsnummer op de acceptgiro of op de adresdrager van het magazine.
-
Wanneer kan ik mijn welkomstgeschenk verwachten?
Het welkomstgeschenk wordt drie weken na betaling bezorgd. Een welkomstgeschenk is leverbaar zolang de voorraad strekt. Mocht het zo zijn dat het welkomstgeschenk van je keuze niet meer leverbaar is, dan word je daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte gesteld. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk uitkiezen. Welkomstgeschenken en kortingen worden eenmalig bij het afsluiten van een abonnement gegeven.
-
Wanneer krijg ik een acceptgiro thuis als ik een abonnement heb genomen?
De acceptgirokaart wordt als adresdrager bij het eerste magazine meegestuurd.
-
Wat zijn de contactgegevens van jullie klantenservice?
De contactgegevens vind je op de klantenservice-pagina.
-
Waar kan ik de voorwaarden van mijn abonnement inzien?
Onze algemene voorwaarden, abonnementsvoorwaarden, het privacybeleid en de gebruikersvoorwaarden vind je hier.
Vragen over Quest Junior
-
Ik wil graag bij jullie adverteren. Wat zijn de mogelijkheden?
Wil jij dezelfde doelgroep bereiken als Quest Junior? Dan werken we graag met je samen! Het is natuurlijk mogelijk om te adverteren in ons blad, maar we brainstormen ook graag over andere manieren waarop we kunnen samenwerken. Denk bijvoorbeeld aan het succesvolle platform 'Quest Test Nederland', of de succesvolle scheurkalender. Bij Quest bieden we ook mogelijkheden voor branded content. Op die manier heb je gegarandeerd bereik onder onze trouwe abonnees, en de oplage is uit te breiden voor relaties en/of mee te sealen in de losse verkoop.
-
Voor welke leeftijd is Quest Junior?
Quest Junior is een tijdschrift voor nieuwsgierige jongens en meisjes tussen ongeveer 7 en 12 jaar.
-
Ik heb een vraag voor Quest Junior! Hoe kan ik die insturen?
Wij zijn altijd op zoek naar leuke vragen! Heb je een leuke vraag, mail 'm dan naar post@questjunior.nl. Misschien wordt jouw vraag wel beantwoord in Quest Junior!
-
Waar kan ik oude edities van Quest Junior bestellen?
Dat kan via onze Questshop.